Obchodní podmínky
Pro dotazy ohledně osobních údajů použijte prosím e-mail:gdpr@clemsa.cz
telefon:+420 770 158 268 v pracovních dnech od 7:30-16:00hodin.
Obecná informace o zpracování osobních údajů
pro obchodní partnery fyzické osoby (OSVČ)
Tímto Vás informujeme,že společnost CLEMSA CENTRAL EUROPE spol. s r.o. ,IČO: 616 810 16,se sídlem Podolí 30,250 81 Nehvizdy(dále jen ,,CLEMSA CE") v rámci své podnikatelské činnosti za účelem plnění smluvních povinností nebo povinností vyplývající z právních předpisů nebo z důvodů,na kterých má CLEMSA CE oprávněný zájem,CLEMSA CE zpracovává Vaše osobní údaje,které jste nám poskytl/poskytla v rámci našich obchodních kontaktů.CLEMSA CE zpracovává zejména tyto Vaše osobní údaje: jméno a příjmení,telefon,e-mail.CLEMSA CE Vaše osobní údaje zpracovává pro své potřeby,neposkytuje je žádné třetí osobě a nepředává je do třetích zemí,a nebo mezinárodním organizacím.Vaše zpracované osobní údaje ukládáme na dobu nezbytnou k plnění povinností vyplývajících pro CLEMSA CE ze smluvního vztahu nebo vyplývající z právních předpisů nebo po dobu ,kdy má CLEMSA CE oprávněný zájem na zpracování Vašich osobních údajů.V případě ,že máte vůči CLEMSA CE jakýkoliv dotaz ke zpracování svých osobních údajů nebo požadavek na zpracování svých osobních údajů,můžete se obrátit na CLEMSA CE prostřednictvím kontaktních údajů zveřejněných na našich webových stránkách www.clemsa.cz
CLEMSA CENTRAL EUROPE spol. s r.o.
ing.Vladislav Pecha,jednatel
práva a povinnosti prodávajícího (Internetový obchod společnosti CLEMSA CENTRAL EUROPE spol. s.r.o.) a jeho zákazníků (kupujících) a ve svém aktuálním znění tvoří obsah kupní smlouvy (o dodávce zboží), resp. je
její nedílnou součástí.Není-li mezi účastníky sjednána trvalá kupní smlouva v písemné formě, dodá prodávající zboží na základě elektronické objednávky a specifikace zákazníka (objednávky doručené
prostřednictvím elektronické pošty) na formuláři, který je k dispozici při první registraci zákazníka v internetovém obchodě.
- bezvadné zboží v souladu se specifikací nebo s vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží
- vyhovující normám, předpisům a nařízením platným na území ČR
- vybavené českými návody k obsluze
Prodávající je v závislosti na charakteru obchodu (množství zboží, výše ceny, náklady na přepravu, vzdálenosti apod..), vždy oprávněn žádat kupujícího o autorizaci objednávky vhodným způsobem, např. telefonicky či písemně. Odmítne-li prodávající objednávku požadovaným způsobem autorizovat, považuje se objednávka za neplatnou.
Je-li mezi účastníky uzavřena dlouhodobá rámcová písemná kupní smlouva, elektronická objednávka uzavřenou smlouvu blíže specifikuje a konkretizuje a je její nedílnou součástí.
Trvalí zákazníci s nimiž je uzavřena písemná kupní smlouva požívají výhod sjednaných při podepisování smlouvy, resp. jednostranně nabízených prodávajícím po uzavření smlouvy na jeho internetové stránce.
Zákon o DPH Hlava III § 9 odst.1 písmeno a)Zdanitelné plnění se považuje za uskutečněné při prodeji zboží podle kupní smlouvy dnem dodání, v ostatních případech dnem převzetí nebo zaplacením zboží, a to tím dnem, který nastane dříve, pokud tento zákon nestanoví jinak. “Den dodání zboží” dle obchodního zákoníku: Hlava II, oddíl 2, § 412 odst. 1Není-li prodávající povinen podle smlouvy dodat zboží v určitém místě, uskutečňuje se dodání zboží jeho předání prvnímu dopravci k přepravě pro kupujícího, jestliže smlouva stanoví odeslání zboží prodávajícím.
Nárok na uplatnění záruky zaniká pokud:
- Byl výrobek poškozen při přepravě - zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinnen takové zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce.
- Byl výrobek poškozen neodbornou instalací nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou - pokud u výrobku existuje.
- Byl výrobek používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci - pokud u výrobku existuje.
- Byl výrobek poškozen působením živlů.
- Byl výrobek poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci - pokud u výrobku existuje.
- Byl výrobek poškozen v důsledku zapojení do sítě, která neodpovídá příslušné ČSN.
Dodací lhůta je do 3 pracovních dnů od předání zásilky přepravci. Kupující je povinen zboží od přepravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a v případě jakýchkoliv závad neprodleně oznámit přepravci. Faktura a daňový doklad jsou pak přiloženy v označeném balíku.
Osobní odběr zboží je možný v každý pracovní den od 8:00 do 16:00 v provozovně naší společnosti - Podolí 30, 250 81 Nehvizdy. Zde je poloha na mapě.
odeslání objednávky platnou výši ceny objednaného zboží ( včetně příp. expedičních a dopravních nákladů) uvedenou v ceníku na internetové stránce, nebude-li v konkrétním případe prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou (návrhem kupní smlouvy) je kupující po dobu stanovenou k dodání zboží neodvolatelně vázán. Účastníci se výslovně ve smyslu ust. § 262 odstavec 1 obchodního zákona dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak řídí se jejich práva a povinnosti obchodním zákoníkem, zejména jeho ust. § 409 a násl..
Do 14 dnů máte právo odstoupit od uzavřené smlouvy o prodeji zboží bez udání důvodu, a to ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezmete zboží, nebo, kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezmete poslední dodávku zboží.
Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte o svém odstoupení od této smlouvy informovat společnost CLEMSA CENTRAL EUROPE spol. s r.o., se sídlem Podolí 30, 250 81 Nehvizdy, formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, faxem nebo e-mailem). Můžete použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však Vaší povinností.
Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.
Pokud odstoupíte od smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám došlo Vaše oznámení o odstoupení od smlouvy, všechny platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený). V případě, že jste cenu zboží uhradil(a) přepravci při dodání zboží, platbu Vám vrátíme na Vámi označený bankovní účet nebo poštovní poukázkou. Jinak pro vrácení plateb použijeme stejný platební prostředek, který jste použil(a) pro provedení počáteční transakce, pokud jste výslovně neurčil(a) jinak. V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady.
Platbu vrátíme až po obdržení vráceného zboží nebo prokážete-li, že jste zboží odeslal(a) zpět, podle toho, co nastane dříve.
Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od smlouvy,
zašlete zpět nebo je předejte na adrese v sídle naší společnosti. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud nám odešlete zboží zpět před uplynutím 14 dnů. Ponesete přímé náklady spojené s vrácením zboží.
Odpovídáte pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání se zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.
Informujeme Vás o tom, že subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce, případně jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, bližší informace jsou uvedeny na internetových stránkách www.coi.cz a www.mpo.cz.